![Galaxy](/soubory/stranky/fotkytext/nahledy/stranky_fotkytext-20.jpg)
Ford Galaxy 1,9TDI při zatěži padá do nouzového režimu.Po vyp a zapnutí klíčku všechno zase ok.
- Diagnostika SuperVag: vyčtění paměti závad v ř.j.motoru, kod závady 17965 - regulace plnícího tlaku - překročení horní meze regulace (obr.1)
- Test v zátěži - MAF senzor,množství nafty,MAP senzor (obr.2)
- Při zátěži turbo překročilo max plnící tlak 2570mbar,řídící jednotka se snažila tlak snižovat ale nešlo to následoval pád do nouzového režimu (obr.2)
- Kontrola regulace na turbu - zjištěna zadřená regulace
- Vyčištění naklápěcích lopatek v turbu specialním roztokem 24h (obr.3a4)
- Test v zátěži - MAF senzor,množství nafty,MAP senzor- po oprave vše ok (obr.5)
- Znovu vyčtení paměti závad .(obr.6)
Závěr - efektivní měření odhalí přesnou závadu, bez dalších zbytečných výdaju
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-64.gif)
1.pamět závad v ř.j.motoru
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-62.gif)
2.měřené hodnoty za jizdy v zátěži
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-60.jpg)
3.turbo - regulace před vyčištění
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-61.jpg)
4.turbo - regulace po vyčištění
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-68.gif)
5.měřené hodnoty za jizdy v zátěži - po opravě
![fotografie](/soubory/stranky/fotky/nahledy/stranky_fotky-65.gif)
6-pamět závad v ř.j.motoru po opravě a projetí