Úvod>Profesionální čištění filtrů DPF

Profesionální čištění filtrů DPF

ČIŠTĚNÍ ADVANPURE   rychle, levně & profesionálně

Před demontáží filtru z vozidla v servisu, provádíme nejprve kompletní diagnostiku celého vozidla, abychom se přesvěčili, že všechny potřebné funkce pro správné fungování vypalování fungují jak mají. Pokud tomu tak není, uvedeme vše do pořádku a snažíme se o vyvolání servisní regenerace DPF, který v takovémto případě zůstává stále namontovaný na vozidle. Mnohdy je příčinou zanesení DPF závada na vozidle. Podaří-li se nám v takovém případě po odstranění této závady provést servisní regenerace, není potřeba filtr vůbec demontovat a odeslat ho k čištění do Advanpure.

Před čištěním filtr zbavíme nejprve všech sazí. To usnadní jeho další čištění od popílku. Filtr se ohřívá obyčejně v peci nebo se profukuje horkým vzduchem, aby se saze spálily. Avšak pozor, nesnažte se o neodborné provedení ani předchozího vypalování sazí. Můžete tak filtr nenávratně poškodit. 

Při samotném čištění je potřeba doržovat přesné regenerační časy i teplotu, aby nedošlo k poškození filtru. Tyto citelně závisí na výrobcem užívaného regeneračního procesu, typu filtru a stupni jeho zanesení. Při čištění filtrů je třeba se vyvarovat nekontrolovaných teplotních parametrů  stejně jako příliš rychlých dynamických změn v závislosti na nejvyšší dovolenou teplotu. Aby došlo k účinné regeneraci každého filtru, ale přitom nedošlo k nenávratnému poškození filtru či katalyzátoru umístěnému mnohdy ve společném obalu (výfuku), je třeba dodržet přísné podmínky. Technologie Advanpure pracuje s individuálním nastavením, aby specifické podmínky byly v souladu s nejvyšší efektivitou a zároveň bezpečností při regeneračním procesu každého jednotlivého typu filtru.

VÝHODY U ADVANPURE VE SROVNÁNÍ S KONKURENCÍ:

Profesionální čištění filtrů

  • Šetrná technologie bez nutnosti řezat výfuk a pak jej svářet
    Při sváření dochází k poškození filtru a katalyzátoru
  • Nejkratší doba čištění pro osobní vozy (70-120 min)
    Nezahrnuje montáž filtru a přepravu ze servisu do místa čištění
  • Vhodné pro všechny vozidla
    I pro systémy EURO-6/Tier-4
  • Protokol potvrzující kvalitu vyčištění bez poškození filtru
    Měření diferenčního tlaku, hmotnosti a zápis z vizuální kontroly

Odborné provedení diagnostiky

  • Mnohdy není vůbec potřeba nám filtr zaslat k vyčištění
    Stačí, že Vám emisní systém opravíme a vozidlo vypálí saze samo
  • Zbavíme vozidlo příčin závad, které zanášení filtru urychlují
    Poskytujeme nejen záruku 3 roky nebo 100.000 najetých kilometrů na vyčištěný filtr, ale snažíme se, aby tomu tak opravdu ve skutečnosti i bylo. U ostatních společností nabízející čištění sice záruku deklarují, ale tu kdykoliv smetou ze stolu díky tomu, že má vozidlo nějakou závadu, což je příčinou zanášení filtru. Samotný filtr příčinou problému nikdy není.

Výhodná cena čištění filtrů částic oproti výměně za nový

Díky výše uvedeným důvodům jsme úspěšní nejen v Česku a na Slovensku, ale po celé Evropě

O filtrech částic 

 

Jak vypadá DPF

Kanálky otevřené ke straně motoru tak tvoří ca 30cm hluboké kapsy, kde se hromadí saze, protože neprostoupí filtrační stěnou kanálku. Stěny těchto kapes jsou porézní a pro výfukové plyny průchodné, pro saze však nikoliv – ty filtr zadržuje.

Pokud sečtete plochy všech ca 1x1mm úzkých kapes, dojdete k účinné filtrovací ploše přibližně 12 qm (12 čteverčných mertů!) pouze pro plyny prostupného materiálu. Tak velká plocha klade spalinám ve výfuku jen minimální odpor.

 

Dopady na zdraví

Živým bytostem dýchajícím plícemi se vdechnuté malinké částečky, díky své miniaturní velikosti, dostávají až do plicních sklípků, kde zásadním způsobem oslabují imunitu organismu, zhoršují průběh astma a dramatizují jeho průběh a konečně podporují zhoubná nádorová bujení v plicích a krvi. Částice mikročástic prachu našli i rakouští vědci v mozku, kam se krví z plic dostaly. Tak malé jsou tyto částečky.

Lidé tuto hrozbu nevnímají jelikož tyto saze nejsou mnohdy vůbec vidět, nicméně se lidí problém týká nejvíce, poněvadž se tyto saze koncentrují především ve městech, kde vozy často startují a akcelerují - a děti mají bohužel k úrovni výfuků nejblíže.

Zdroj : www.advanpure.cz 

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.

SouhlasímVíce informací